Yazar beni çok şaşırttı. Hikaye gerçekten çok farklı. John Verdon'ın hayal gücü çok geniş. Kitapta bazı yerlerde kendi kendime "yazar bunu nasıl düşünmüş olabilir" diye sorular sordum. Kurgusu çok güzeldi. Çok sürükleyici. Hani bazı şeylerin öncüsü vardır ya. Mesela Matrix, Mesela The Lord Of The Rings... Bence bu serinin de öncüsü 1.kitabıdır.
Not: Zaten serideki diğer kitapları okumamızın sebebi 1.kitabın çok iyi olmasıdır. 1.kitaptan sonra insan diğer kitapları da merak ediyor.