·163 syf.····Okunma: 31 Mayıs 2021 10:23 selam. Açıkcası kitap hakkında ne yorum yapacağımı bilemiyorum. efsane bir kitaptı. kesinlikle herkes bu kitabı okumalı. benim Sabahattin ali'den okuduğum ilk kitaptı ve ilk olarak kalacağını sanmıyorum Sabahattin ali'nin diğer kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum. kitaptan söz edecek olursak sadece aşk romanı deyip geçmek büyük bir haksızlık olur. kitapta insanların iç dünyalarına değinilmiş. ve çok akıcı bir dille yazılmış. okurken sıkılacağınızı düşünmüyorum çünkü biraz okuduktan sonra daha ilerisini merak ediyorsunuz.
umarım sizin için yararlı bir inceleme olmuştur. keyifli okumalar dilerim:)