·320 syf.····Okunma: 31 Mayıs 2021 14:18 Nermin Yıldırım'la tanışma romanım 'Ev'di. Ev, yakın zamanda Duygu Asena Roman Ödülü'nün sahibi oldu hatta. Evet güzel bir romandı ama ne yalan söyliyeyim; öyle tam anlamıyla yüreğime dokunmadı sanki. Bunu söylediğim okuma gruplarında da hep 'Dokunmadan' romanından bahsediliyordu bana. Fırsatını bulmuşken hemen aldım elime okudum. Gerçekten Ev romanından kat kat fazla etkisi altına aldı beni. Altını çizmeyi düşündüğüm o kadar cümle oldu ki, ama altını çizmek için bile elimden bırakmak istemedim. Okuyucuyu ters köşe yapan sahneleri olan, bol bol aforizmalar içeren bir kitap. Kendi iç yolculuğunuza çıkmaya hazır olun bence kitabı elinize aldığınızda. Kendinizi suçladığınız ve suçlu hissettiğiniz anlar arada bir yokluyor sizi kitabı okurken. Keyifle okudum ve galiba Nermin Yıldırım okumaya devam etmeye de karar verdim. Kalemine Sağlık