Sabahattin bu iş çocuk oyuncağı değil. Huzur-u mahşerde bunun sorumluluğu var. Huzur-u mahşerde! .. Ne gibi? Bak Sabahattin, eğer bir kişi senin programında Tayyip Erdoğan'a gönlü akıp seçimde ona oy verirse, hem sen hem ben bunun hesabını veremeyiz. -Durum o kadar mı vahim?
Sayfa 9
·
15 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.