·668 syf.····Okunma: 15 Temmuz 2021 23:01 Arkadaşlar
Çok övülen sissoylu serisinin ilk kitabını okumaya başladım. İlk çeyrek bitti neredeyse ancak ben beklediğim tadı Bi türlü alamadım. Elim kitaba gitmez oldu.biryandan Küçük kadınlar ı okuyorum. İnanın daha çok keyif alıyorum. Belki çok şey bekledim, karşılığında sıradan bir kahramanlık hikayesi buldum ondandır.
Sizlere de aynı şey oldu mu?
Görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Burak Aksoy