·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Mayıs 2016 00:00 Gölge ve Kemik'i de konu olarak çok sevmiştim. Fakat kendimi karakterlere uzak hissettim. Hani bazı kitaplarda kendimizi karakterlerin yanındaymış gibi hissederiz ya bu kitapta öyle olmamıştı. Ama genel olarak güzeldi.