Puan vermedi·152 syf.····Okunma: 31 Mayıs 2021 17:55 Sahip olduğu şöhretin hakkını veren bir kitap. Okurken sevinç, gurur, üzüntü, kızgınlık, acıma gibi birçok duyguyu bir arada yaşatabilen, amacına uygun bir roman. İnce olmasına karşın dolu dolu bir kitap. Gayet anlaşılır, akıcı ve keyifliydi. Son birkaç sayfasında çevirmenin kaleminden George Orwell hakkında kısa bir bilgilendirme yazısı okumak da hoş bir detay oldu.