·344 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mayıs 2021 10:33 Yazarın okuduğum ilk kitabıydı.Okuduğum en müthiş kitaplardan diyemeyeceğim ama yazarın farklı bir tarzı olduğunu kabul etmek lazım. Oldukça duygu yüklü bir kitap ve bazı bölümleri beni etkiledi.Psikolojik gerilim türü sevenlere tavsiye ederim.