9/10
·164 syf.··
Beğendi
·
2017 2. kitabı
Sonunda bu çok övülen kitabı da okudum.Zaten çok okumak istiyodum o kadar övgüden sonra ama ben o kadar övülmesini biraz abartı buldum kitap çok güzel ama sonları çok güzeldi bence başlarını sıkılarak okudum fakat bitirince tekrar baştan okuma isteği geldi tabi o da kitabın çok güzel bitişinden kaynaklanıyo heralde...sonuç olarak begendimm güzel kitaptı..
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025376,5bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.