Sonunda bu çok övülen kitabı da okudum.Zaten çok okumak istiyodum o kadar övgüden sonra ama ben o kadar övülmesini biraz abartı buldum kitap çok güzel ama sonları çok güzeldi bence başlarını sıkılarak okudum fakat bitirince tekrar baştan okuma isteği geldi tabi o da kitabın çok güzel bitişinden kaynaklanıyo heralde...sonuç olarak begendimm güzel kitaptı..