·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Ocak 2017 00:00 Bu kitabı ben içim ürpererek okumuştum. Harika bir kurgusu ve konusu var fakat bir geçmişi bir geleceği anlattığı için alınmakta biraz sorun yaşıyoruz. O yüzden okurken çoğu insan yavaş başlıyor. Kitabın sonuna gelince hani bir şey olmadı gibi bir psikolojiye girmiştim. Çünkü ben daha farklı bir son beklerdim. Ama yine de okumak için bir şans verebilirsiniz.