Puan vermedi·64 syf.····Okunma: 01 Haziran 2021 19:18 Soğuğu ve ayazı parmak uçlarımda hissettim okurken. Betimleme ve tasvirleri sayesinde kuzey topraklarında, buz tutmuş nehrin üzerinde tek başına yolculuğa çıkan adamın yerine koyabiliyorsunuz kendinizi. Çaresizliğini, korkusunu, endişesini, ölüm-kalım savaşını, hayatta kalma mücadelesini ve çabasını sanki kendim yaşamış gibi hissettim kitap boyunca. Ve kitap bitince bir rüyadan uyanmış gibi oldum. Oturup bir saatte okunabilecek bir kitap. Kısa fakat birçok önemli mesaj içeriyor.
Kitap 3 öykü içeriyor. Ateşi Yakmak(1908),Ateşi Yakmak (1902) ve Yaşama Azmi.
Ateşi Yakmak isimli iki öykü arasında belirgin farklar olmakla birlikte aynı serüveni anlatıyor. Aslında iki farklı son sunmuş yazar okuyucuya.