Tebessüm ettiren bir eser
8/10
·128 syf.··
2021 13. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 02 Haziran 2021 07:43
Demiryolu çocukları keşke o zamanlarda yaşasaydık, keşke böyle yerler olsa dedirten bir kitaptı benim için. 5-6 ve 7. sınıf için uygun benim okuduğum baskı. Bazı talihsizlikler yaşasalar da KÖTÜLÜK uğramamış bir evrenden bahsedilirken ister istemez günümüzdeki hayatı düşünüp acı acı gülümsüyor insan. Güzel kitaptı.... keyifli okumalar...
Edebiyat
Demiryolu ÇocuklarıEdith Nesbit · Arkadaş Yayıncılık · 20172,638 okunma
·
55 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.