·353 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Haziran 2021 08:07 İmrenerek okuduğum, vay be kadına bak ne şanslıymış, kimlerle aynı ortamlarda bulunmuş dediğim, annesinin karakterine ise beni hayran bırakan kitap. Ve ayrıca..
Mina Urgan'ın anılarını topladığı bence Kitabın insanın elinden düşmemesini sağlayan hem anlatım dilinin çok akıcı ve yer yer eğlenceli olması hem de anlatılan olayların kahramanlarının Atatürk, Halide Edip, Sait Faik, Abidin Dino gibi insanlar olması...
Harikaydı... Sıra gezilerinde...