·459 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Haziran 2021 07:46 Yaşar Kemal, hangi karakteri anlatmışsa onun gözünden bakmış hayata. Kimseyi kınamamış, eleştirmemiş, yüceltmemiş. Bir toplumu en saf, en doğal haliyle sunmuş bize. Okuduğum yabancı klasiklerle aynı hazzı aldım hatta bir tık fazlası. Çünkü burda bizim insanımız anlatılıyor.