7/10
·154 syf.··
2021 3. kitabı
İncecik bir kitap olsa da okuması en azından benim için biraz zor oldu. Bernhard’ın okuduğum ilk kitabıydı. Yer yer etkileyiciydi ancak hikaye biraz oldu bittiye getirilmiş gibi, özelikle sona doğru. Ancak her şeye rağmen burjuva sınıfının ikiyüzlülüğünü ve gülünçlüğünü yüze çarpması ve “kral çıplak” demesi açısından değerli bir kitap olduğunu düşünüyorum. Özellikle nedendir bilmiyorum kitabın başındaki şu cümle çok etkiledi beni:” Ben ne güçlü bir insanım, ne de güçlü bir karakter, ben hemen hemen bütün insanların eline kalmışım.”
Odun KesmekThomas Bernhard · Yapı Kredi Yayınları · 2018410 okunma
·
250 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.