Ahmet Ümit'in polisiye kitaplarını çok severek okuyorum. Çocuk kitabı yazdığını bilmiyordum ve kitapçı rafında görür görmez aldım. Kızımla zevkle okudum. Okurken acaba ne olacak, nereye bağlanacak bu masal diyorsunuz. Uyumadan önce yatağımızda elimize aldık kitabı ve 9 yaşındaki kızım acaba ne olacak anne diye uyumamaya direndi. Herkese tavsiye ederim.