·330 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Ocak 2017 00:00 Bu aralar boş zamanım çok olduğu için iki gün bitirmem için yetti. Şunu söylemeliyim ki tek kelimeyle muhteşem bir eserdi. Tam bir Livaneli klasiği.
Başlarda belki sıkılabilirsiniz fakat baş karakterin olağandışı düşünceleri gerçekten etkileyici ve bu da eserin kalitesine inanılmaz bir etki yapıyor. Kitap sonlara doğru çok farklı bir yol alıyor ve daha da sürükleyici olmaya başlıyor. Kısacası, bu kitabı okumak için biraz da sabır gerekiyor. Sabretmenize değecek ve müthiş bir sonla beklentilerinizi karşılayacağını düşünüyorum. Şimdiden okuyacak herkese iyi okumalar diliyorum. :))