Yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Hayatın içinden, günümüze hitaben yazılmış. Karakterlerin anlatımı oldukça iyiydi, mutlaka bir karakterde kendinizi buluyorsunuz. Yazarın ismini vermeyi tercih etmediği kitabın baş kahramanı, annesinin ölümünden sonra seçtiği hayatta başına gelenler ve bir türlü alamadığı kararlar ile boğuşuyor. Boğuşuyor diyorum çünkü yaşıyor demeye dilim varmadı öyle arafta kalmış bir karakter ki okurken beni boğdu, içim daraldı. Aşık olduğunu söylediği lakin benim bir türlü samimi bulamadığım Eda karakteri bile başlı başına ayrı bir kitabın konusu olmaya layık.
Gelelim sevdiğim yönlerine. Baki Semih karakteri.. okunmaya değer, duruşu ile ibretlik. Mutlaka size katacağı bakış açıları olacaktır.