Puan vermedi·203 syf.··Beğendi
· 12 günde yazılmış bir eser için bu kadar ün kazanmış olması biraz abartı değil mi? 5 yaşındaki fakir bir çocuğun zengin hayal dünyasına dalıp çıkarmamız gereken dersleri çıkarırsak hayır kesinlikle abartı değil. Hatta bence daha da abartmalıyız. Israrla tavsiye ediyorum keyifli okumalar...