Mutlaka okunması gereken bir kitap gibi lanse edilmesi üzerine alıp okuduğum , bitirdikten sonra ben ne okudum dediğim bir kitap oldu . Ergenlik döneminde bir çocuğun okuldan atılmasından sonra yaşadıklarını iç dünyasını konu alıyor olmasına rağmen kitaptaki aşırı tekrarlamalar , çocuğun ağzından olan anlatım kitabın okunmasını güçleştirdi. Kitapta temel anlatılmak istenen aile ilgisinden sevgisinden mahrum kalmış bir çocuğun hayata bakışı yaşadıkları Anlatılmış . Edebiyat dünyasını ikiye bölen kitapmış o dünyadan olmamama rağmen olsaydım kitabı beğenmeyen grupta olurdum .