·492 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Haziran 2021 13:12 M.Rise'dan okuduğum ilk kitaptı. Ve açıkçası çok beğendim. Hiç sıkılmadan bir oturuşta okunabilecek bir kitap. Yazarın anlatım dili çok akıcı. Betimlemeler tam yerinde. Karakterleri de çok sevdim. Ama favorim tabiki Alar oldu. Alar'ın sahnelerinde çok fazla güldüm. Kitabın tasarımına da aşık oldum resmen. Ve söylemeden geçemeyeceğim o son neydi ya? Ağzım açık okudum. Yazar bombayı bıraktı o son sahnede. İkinci kitabı çok merak ediyorum. Hepinize öneriyorum.