Çocukken 40 yaşında olmuş neresi genç dersiniz büyüdükçe 70 ler 80 ler size genç gelir.Hele bir de yakınlarınızi sevdiklerinizi kaybettikçe bütün ölümleri erken sayarsiniz.en sonunda ise kendi ölümünüzu düşünmeye başlar, doğum kadar normal olan ölümden korkarsiniz.