·104 syf.····Okunma: 06 Haziran 2021 03:08 Franz Kafka'dan fevkalade bir klasik.
Okuyucunun beynini hafiften yoran kısa bir hikaye. Kitaptaki detayları günlük hayatınız ile bağdaştırdığınızda, kedlndinizi Gregor Samsa gibi hissettiğiniz doğrudur.
İnsan ilişkileri, dışlanmışlık, toplumsal kalıplar incecik bir kitapta, güzel bir kurguyla, nefis bir şekilde kaleme alınmış.
Kesinlikle okunmalı.