Plus Ultra!
10/10
·192 syf.··
2021 26. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 06 Haziran 2021 15:44
"İnsanlar doğarken eşit değillerdi." Animesini çok severek izlediğim için mangasını almaya karar vererek okuduğum bir kitap oldu benim için. Elimde kitap olarak bulunan ilk manga da.. Konusuna gelirsem, Midoriya'nın yaşadığı dünyada insanların çoğunda "özgünlük" adı verilen süper güçler var. Bu güçleri iyilik için kullanmayanlar da olduğu için zamanla toplumda "kahramanlık" mesleği çıktı. Midoriya ise kahraman olmayı çocukluğundan beri isteyen ama özgünlüğü olmayan bir çocuk. Özgünlüğü olmamasına rağmen profesyonel bir kahraman olmak için çok ünlü olan U.A. Lisesi'ne (kahraman yetiştirmede en beğenilen okul) gitmeyi planlıyor. Özgünlüğü olmadan sınavları geçemeyeceğini ve bir kahraman olamayacağını düşünürken hayran olduğu (toplumun bir numaralı kahramanı olan) kahraman All Might ile karşılaşıyor ve dengeler değişiyor. All Might kendi özgünlüğünü Midoriya'ya devretmekten bahsediyor. (One For All adlı güç kişiden kişiye geçebilen tek özgünlük.) Ve böylece Midoriya'ya kahraman olabilmek için bir yol açığa çıkıyor. İlk ciltte konu temel olarak buydu ama ben ilerleyen cilttleri daha çok merak ediyorum, mangasını okumama rağmen, çünkü okulda eğitim gördüğü zamanlar ve 1-A sınıfı öğrencileri çok hoşuma gidiyor. Kapak tasarımından cildine kadar her şey mükemmeldi. Çizimler çok ayrıntılı ve güzeldi. Hem izlemenizi hem okumanızı tavsiye ederim.
Edebiyat
Kahramanlık Akademim - Cilt 1Kohei Horikoşi · Gerekli Şeyler Yayıncılık · 2017609 okunma
··
1.423 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
ben de manga başlamak istiyorum bu seriyi de gördüm baya, incelemeden de yola çıkarak alabilirim bunu 🌼
tuğba
Gönderi Sahibi
Seveceğine kesinlikle eminim.. Eğer seversen başka manga önerilerinde bulunabilirim.. 😊
Merhaba. Animesini izlemek istiyorum fakat içeriğinin temiz olduğundan emin olmam gerek. Uygunsuz içerik barındırıyor mu?
tuğba
Gönderi Sahibi
Uygunsuz içerik yok, zaten izlemeye başlayınca nasıl bir anime olduğunu anlarsın.. Gönül rahatlığıyla izleyebilirsin yani :)
Tamam teşekkür ederim ❤️
tuğba
Gönderi Sahibi
Rica ederim, iyi izlemeler 💕
Ehüww 🥺🤧 Tükendiği için alamıyorum
tuğba
Gönderi Sahibi
jdödjdmdhdmdjd
tuğba
Gönderi Sahibi
50 mi olsa.. 💁🏻‍♀️
tuğba
Gönderi Sahibi
Son 3 beğeni kaldı..