evinam
@evinsu · 5yıl
Takip Et
"Dur Bekleee"
"Her şeyin yoluna girmesini bekliyorum."
Kitabı okudu
Sol Ayağım
Christy Brown
708 beğeni
·
15 paylaşım
·
2 alıntı
·
13,7bin Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
nişa
Ahhh! Çok beklemek gerek sanırım.. Ama umut..😊
2
evinam
Gönderi Sahibi
Çok beklersin dedikleri bu olsa gerek 😅
2