"Dur Bekleee"
"Her şeyin yoluna girmesini bekliyorum."
··2 alıntı·
13,7bin Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ahhh! Çok beklemek gerek sanırım.. Ama umut..😊
evinam
Gönderi Sahibi
Çok beklersin dedikleri bu olsa gerek 😅