Puan vermedi·352 syf.····Okunma: 31 Mayıs 2021 21:49 Okurken sıkıldığım bir kitaptı ekseriyetle ama tamamını bitirince parçalar da ancak o zaman bir araya geldi. Günümüz dünyasını anlamak için okunmalı ya da şöyle diyeyim insanı, insanın kibrini, hezeyanlarını, serüvenini anlamak için okunmalı..