Puan vermedi·516 syf.··Beğendi
· En sevdiğim Jane Austen romanlarından biri oldu. Emmanın hem düşünceli tavrı hem düşüncesiz hareketleri, hem çöpçatanlığı hemde gözünün önündekini göremeyecek kadarda burnu havada olması her şeyiyle çok tatlı bir romandı. :)