Uzun zaman önce okumuştum ve unutmuşum ne kadar harika bir kitap olduğunu. Bütün acıları tekrar hissettim. Emir'e kızdım, Hasan'a üzüldüm. Sayfaları çevirdikçe kızdıklarım değişti ve üzüldüklerim çoğaldı. Hangi taraftan bakacağımı, kimi haklı göreceğimi, kimi haksız bulacağımı bilemedim...