Her ne kadar yazarın değindiği konular ve kitabın genel kasvetli havası hoşuma gitse de, çoğu öykü benim için tatmin edici değildi. Bazı öyküleri biraz fazla zorlama buldum. En sevdiklerim Unutmabeni Çiçekleri, Apollon, Kıpırtılı Bir Yorgan ve Kereviz oldu.