Puan vermedi·214 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Şubat 2021 10:56 Kütüphane raflarında hep karşılaştığım fakat okumak için istek duymadığım bir kitaptı. Genel olarak bir iki günde okunabilecek bir kitap, hatta zorlarsanız birkaç saatte de bitebilir. Okurken yer yer sinir olduğumu hatırlıyorum. "Köylü kesimini" fazlasıyla cahil gibi göstermiş ya da bana öyle geldi. Betimlemeleri gayet güzel fakat onaylamadığım birden fazla düşünce oldu. Kitabın başında da okuyucuya bir açıklama yapılıyor. Köylü kesimini aşağılamadığına dair, buna benzer birşey, tam aklımda kalmadı açıkçası. Sanırım kitabı okurken böyle hisseden tek ben değilim ki yazar böyle bir açıklama yapma gereği duymuş. Yine de okunmasını tavsiye ederim. Genişçe bir zamanda, daha irdeleyerek ve o dönemin şartlarını göz önüne alarak okumak gerek...