Puan vermedi·308 syf.··
2021 51. kitabı
Normalde okumadığım bir tür. Kitap çok güzel akıcı ilerliyor. İçindeki şiirler de aynı şekilde çok etkileyiciydi. Selim pusat sağ olsun birkaç kez sinirlenerek kitabı atmama neden olsa da genel olarak güzel bir kitaptı. Sonunda tanrının önünde bile Türk eğilmemesini ise bir nebze fazla buldum. Ama yazarın ideolojisi bu yönde olduğundan normal bir sondu
Ruh AdamHüseyin Nihâl Atsız · Ötüken Neşriyat · 201934bin okunma
·
140 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.