Normalde okumadığım bir tür. Kitap çok güzel akıcı ilerliyor. İçindeki şiirler de aynı şekilde çok etkileyiciydi. Selim pusat sağ olsun birkaç kez sinirlenerek kitabı atmama neden olsa da genel olarak güzel bir kitaptı. Sonunda tanrının önünde bile Türk eğilmemesini ise bir nebze fazla buldum. Ama yazarın ideolojisi bu yönde olduğundan normal bir sondu