5/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2021 40. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 19 Mayıs 2021 23:44
Herkese merhaba :) Kitaba kötü diyemem güzeldi ama bu kadar övgüler yağdıracak kadar herkese tavsiye edilecek kadar abartılmamalı bence. Okurken yer yer sıkıldığım bölümler oldu. Biraz kişisel gelişim kitaplarına benzettim, yol gösterici nitelikte. Okurken altını çizdiğim çok cümle oldu. Hayallerimin peşinden sabırla koşmam gerektiğini gösterdi. Son olarak dili biraz ağır gelebilir. Sindirerek okunmalı diye düşünüyorum. Keyifli okumalar dilerim efenim :) :)
SimyacıPaulo Coelho · Can Yayınları · 2024247bin okunma
·
353 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.