Yazarın da dediği gibi bu, hikaye ile roman arasında bir kitap. Hikayemiz bir kasabadan, mavi kuş dediğimiz yolcu otobüsüne binen yolcuları ve onların hikayelerini anlatıyor kısaca. Anadolunun köy-kasaba samimiyeti insanın içini ısıtıyor. Kitabın son bölümü beni şaşırttı, Mustafa Kutlu’nun kitaplarında hep diğer kitaplardan farklı bir hissiyat hissettir bana. Ya şaşırtır, ya tebessüm ettir, düşündürür.