·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Haziran 2021 19:09 Mektup yazmayı ve okumayı çok sevdiğimden midir bilmem bu kitaba bayıldım. Kendime bile olsa oturup mektup yazmak istiyorum şu an.
Yazarın eşine duyduğu sevgiyi, aşkı, muhabbeti anlatış biçiminden yüzümde tebessümden tebessüme geçişler sağladı. Eserin içeriği eşi ve kızına yazdığı mektuplardan oluşuyor. Okumaya daldıkça ara sıra kapaktaki resimlerine dönüp dönüp bakma hissiyatı oluşuyor insanın içinde. Ruhu okşayan ve doyuran güzel bir eser. Kesinlikle okunmasını tavsiye ettiklerim arasında. Herkese keyifli okumalar dilerim...