·448 syf.····Okunma: 11 Haziran 2021 12:13 Yüzyıllık Yalnızlık tadındaydı bana göre.Yazarın sıradan bir olayı bile büyüleyici bir üslûpla anlatması hoşuma gidiyor.Olayları anlatırken araya ilginç bilgiler serpiştirmeyi de unutmuyor.Bu sayede okurken sıkılmıyor insan.
Florentino Ariza'ya sinir oldum ama. Bunu da belirteyim