·159 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Haziran 2021 08:00 Bu kitabın yazarı ben olsam başlığını "Maskeler ve Gerçek Yüzleri" koyardım. Evet hayat maskeli, makyajlı insanlar ile doldu taştı. Çiçek gibi temiz görünen kimi yüzlerin arkası adeta lağım çukuru gibi pis, kirli olmuş. Yırtık elbise, çamurlu yüz ile gördüğünüz kimi kişilerin ise kalbi çiçek bahçesi..
Hayat bir imtihan. Bu imtihanda iyi insanlara denk gelmek en büyük mesele bence. Aynı zamanda dikkatli olma, kaliteli insan seçme durumu..
Tavsiye ediyorum. Mutlaka okunması gereken bir kitap..