Puan vermedi·238 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Haziran 2021 23:47 Farklı bir anlatım tarzı, çok bilindik bir konu. Osmanlı döneminden bahsediyoruz tabi. Tarih kitaplarında anlatılan o şatafatlı dünyaların görünmeyen, belki de saklanan yüzü. "Yok canım bu kadar da değildir" diyebileceğiniz bölümler... Yazar kurguyu nerede başlatıyor nerede bitiriyor belli değil. İnanıp inanmamak biraz tarihi bilgilerinize biraz da size kalmış. Dili ağır gibi görünse de gayet akıcı. Kitap okuma konusunda tavsiye almak isteyenlere, tavsiye edilir, güzel bir eser.