7/10
·291 syf.··
2021 46. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 13 Haziran 2021 08:16
Elimde ki son as da gitti.. elimde ki son Trevanian kitabıydı.. Rodney’in çoğu kitabını okumuş ve ona hayran olmuş biri olarak kitabı okumaya başladığım ilk anda; bu kitabın ona ait olmadığını söyledim. Diğer kitaplarında ki gibi konu sarsıcı, tehlikeli ve karakterlerin hikayesi güzeldi fakat olaylar çok hızlı geçiyor ve betimlemeler aşırı sadeydi(normal bir kitap için ideal ama trevanian için kesinlikle eksikti). Yakın arkadaşımla kitap hakkında konuşurken(o da en az benim kadar Rodney’e hayran) “kitap benim için hayal kırıklığı oldu” dedim. O, benden önce okuduğu için bu düşünceme katılıyordu ama anlam veremiyordum gerçekten çok daha güzel olabilecek bir kitabı neden o mükemmel betimlemelerinden,olay anlatım biçiminden, detaylarından mahrum bırakmıştı ? Arkadaşıma İnfazcı’nın Rodney’in yazdığı kaçıncı kitabı olduğunu sordum. Bilmiyordu, çünkü eğer ilk kitabıysa acemiliğin bir ürünüydü veya son kitabı ise kronik akçiğer tedavisi gördüğü sıralardı yazmış demekti ve bu kötü yazmasını sorun etmeyeceğim anlamına gelirdi. Daha sonradan araştırdım ve ilk kitabı olduğunu öğrendim ve daha anlayışlı bir şekilde okumaya başladım ve kusurları görmezden gelebildim. Trevanian’ın ekstrem sporlara bir ilgisi var bence çünkü çoğu kitabında en ince detaylarına kadar önemli bütün konuları bize güzel bir şekilde aktarıyor. Dağcılık, mağaracılık gibi bir çok sporu yaptığına eminim ama kanıtlayamam. Kitap hiç bir şey hissetmeyen sanatçı bir adam ile ilgili ve sadece pahalı tablolar alabilmek için giriştiği tehlikeli işleri konu alıyor. En çok hoşuma giden olay ise diğer kitaplarında ki gibi kahramanımız jonathan’ın arkadaşlık bağının çok kuvvetli olması. Sonunu son 20-30 sayfasında tahmin edebilsek de güzel bitti. Eğer Rodney’in kitaplarını okuyacaksanız başlangıç kitabınız olmasın çünkü beğenmeye bilirsiniz. Hepinize iyi okumalar
İnfazcıTrevanian · E Yayınları · 2022703 okunma
·
810 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.