·235 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Haziran 2021 18:40 Sayfa sayfa çocukluğumu yaşayarak okudum. Çocuk ruhlarıyla kutsal sayıp değer verdikleri arsa uğruna verdikleri mücadeleyi , Nemecsek'in yaptığı fedakarlıkları okurken sanki Pal Sokağı'ndanmış gibi hissettim. Boka'nın komutanlığı , savaş hazırlıkları , savaş anları , çocukların hisleri o kadar güzel anlatılmıştı ki savaş sahnesini okurken sonuç ne olacak diye kaygılanırken buldum kendimi. Nemecsek'in cesareti , bağlılığı , mücadelesi diğer çocukların ciddiyeti bir arsayı değilde bir ülkeyi , vatanlarını savunuyormuşçasına gösterdikleri ciddiyet hepsi muazzamdı . Kesinlikle okunması gereken bir kitapmış . Daha önce okusaymışım .