4/10
·512 syf.··
2021 28. kitabı
·
15 saatte okudu
·
Okunma: 14 Haziran 2021 10:18
Kitabı bir günde bitirdim. Badboy, lise yılları ve gençliğin verdiği deli zamanlar... Gerçi ben böyle bir gençlik görmedim ama neyse. Kitapta bunlar çok abartılmış bana kalsa. Tamam ortada aşk var ama çok saçma bir aşk. Hatta aşk denemez başka bir şey bu. Belki bazılarına normal görünebilir( ki hiç sanmıyorum) ama bana çok abartı geldi. Gidişat güzel, eğlenceli kitap ama olaylar abartı... Hatta çok çok abartı. Bu kitaptan etkilenip saçma sapan hareket edecek çok insan var. Yazarken keşke bunlara dikkat edilse.
Edebiyat
PsikopatMihri Mavi · Martı Yayınları · 20213,959 okunma
·
896 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.