·640 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Haziran 2021 12:40 Uzun zaman önce aldığım, ya sevmessem bu kadar kalın kitapları olan seriyi nasıl okuyacağım diye okumaktan kaçındığım, bi yandan da merak ettiğim serinin ilk kitabı Dövmeli Adam bitti ..
İlk on sayfada dünyaya alışıyorsunuz. Terimler tanıdıklaşıyor. Tek bir sayfası bile sıkmıyor, Sürüp gidiyor.
( Aslında adam nasıl düşünmüş bunca şeyi diye aklımdan geçirip durdum dogruyu soylemek gerekirse. )
Yazarımız Peter V. Brett adım adım herşeyi yazmiş. 3 hayat hikayesi okuyoruz merak, endişe ve korku içinde.
Arlen karekterinin azmi, yaşadıkları, savaşı beni çok etkiledi. Soluk soluğa okudum bölümlerini.
Ahh rojer.. annesini kaybeden küçük sanatçı. Çalarken kemanını duydum sanki.
Leesha.. zavallı kız. Neler çektin. Nelere mücadele ettin.
Ve bu yazar sizi nasılda birleştirdi. Nasılda bir bütün oldunuz?
Çok ama çok güzel bir dünyaydi V. Brett .!!
Bu dünyayı bana anlattığın için çok teşekkür ederim.
Kesinlikle ama kesinlikle bu dünyayı
okumalısınız :))