·144 syf.····Okunma: 16 Haziran 2021 19:18 Kitap incelemek haddim değil lakin düşüncelerimi söylemek isterim.
Hayati İnanç Hocamın ağzından çıkan her söz güzeldir, konuşmasa dahi onun gülüşü yeter o derece çok sevdiğim bir insandır. Bu nedenle her zaman takip etmeye çabalıyorum, sizin de takip etmenizi şiddetle tavsiye ediyorum.
Kitap la ilgili ne düşündüğüme gelince zaten büyük bir heyecanla aldım ve okumaya başladım. Kitabın bitmesini hiç istemedim, bu yüzden her cümlesi çok değerli olduğu için sindire sindire okudum. Şimdi burda kitaptan beğendiğim yerleri yazmaya kalksam tüm kitabı yazmış olurum. Sayfamda en beğendiğim yerleri alıntı olarak paylaştım dilerseniz oradan bakabilirsiniz. Son olarak şunu söyleyebilirim edebiyat seven ve eski klasik edebiyatına merak duyan herkesin
☆MUTLAKA OKUMASI GEREKEN BİR KİTAP ☆