Git de Büyü
10/10
·176 syf.··
Beğendi
·
2021 37. kitabı
Yine terk edilmiş bir karakterimiz var. Bu karakterin sevgilisinin gitmesiyle alakalı düşüncelerini okuyoruz. Herr şeyden bahsetmiş adam kitapta ya. Minicik bir şeyi bile sevgilisine bağlıyordu. O kadar çok sevmiş ki onu karşılaştığı her şeye sevgilisinden bir parça anlam yüklemiş. Ama dediğim gibi gidenin bahanesi ne olursa olsun gitmek için hiçbir sebep olamaz. Gittiyse de hiçbir şey değmez artık onun için. Ve benim canım karakterim de kitabın sonunda en doğru tepkileri verdi. Çok mutlu etti benii.
Aşk ve Ayrılık
Git de BüyüUmut Kumral Devecioğlu · Eftalya Kitap Yayınları · 201433 okunma
·
51 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.