·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Haziran 2021 03:52 Abdullah Ataşçı'dan okuduğum ilk kitap oldu ama son olmayacak. Bu kitap için sadece bir kelime kullanma hakkım olsa "samimiyet" kelimesini kullanırdım. Yazar, kalemi yüreğinin eline vermiş de öyle çıkmış sanki bu roman ortaya. Tavsiye ederim.