Puan vermedi·170 syf.··
Beğendi
·
2021 18. kitabı
Herkese merhaba Labrador - Erhan Güler ile geldim. Polisiye roman okumayı çok severim. Bu konuda çok iyi yazarlar olduğunu düşünüyorum hem bizim yazarlarımızdan hem de yabancı yazarlardan. Özellikle bizden Ahmet Ümit okumayı çok severim. Ancak polisiye roman yazmanın da bir o kadar zor olduğunu düşünürüm. Sağlam bir kurgu, iyi bir olay örgüsü ve okuyucunun şaşırması şarttır bence bir poliste romanın iyi olması için. Labrador’ un bence en iyi özelliği akıcı olması. Kitap gerçekten kendini okutuyor. Yani yazarımız okuyucuyu meraklandırmayı bence başarmış. Bir ceset bulunması ile başlayan olayları sonuna kadar merakla okuyorsunuz. Katil tahmin ettiğiniz kişi çıkmıyor yani bizi ters köşe yapıyor bu da bir artısı bence. Ancak gerçek katilin kitapta yüzeysel kaldığını düşünüyorum. Biraz daha derinlemesine olaylar anlatılabilirdi. Gerek ana karakterler gerekse yan karakterler iyi kurgulanmış, okurken gözünüzde canlandırabiliyorsunuz. Genel olarak beğendiğim bir kitap oldu diyebilirim. Yeni yazarlarımızı okuyalım, okutturalım fikrindeyim. Ben @unutmadanyaz moderatörlüğünde @erhanguler01 in kaleminden @ikinciadamyayinevi katkıları ile #labrador kitabını okuma fırsatı bulduğum için mutluyum
Edebiyat
LabradorErhan Güler · İkinci Adam Yayınları · 202079 okunma
·
89 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.