·299 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ocak 2017 00:00 Emrah Serbes'in okuduğum ilk kitabı ve son olmayacak. Emrah Serbese efsaneyi bize kazandırdığı için teşekkür ediyorum. Behzat Ç'nin duygusallığını cinayet büroyu ankarayı çok iyi tanıyıp seveceksiniz. Hayalet Akbaba Selim Eda Harun ve diğer karakterler çok iyi yazılmış.Bir cinayeti çözmeye çalışırken başka türlü şeyler birbirini kovalıyor. Kitap çok akıcı sınavlar olduğu için yarım yarım okurdum ama sınavlar bittikten sonra inanılmaz akıcı bir şekilde kitap bitti. Kitabın sonu bana çok üzücü geldi.... Kitabı okuduktan sonra bir vosvos alma isteği gelebilir...