·344 syf.····Okunma: 17 Haziran 2021 23:40 Ha ri ka !
Efsane bir kitap serisine başladım sanırım. Tam bir başlangıç kitabıydı. Çoğu sayfa betimlemelerle doluydu akılda canlansın diye daha çok karakterler ve etrafla ilgili bilgilerin anlatıldığı bir kitap. Ancak sonlara doğru olaylar olmaya başlıyor. Şu anda kitabı fazlasıyla sevdim. Konu bakımından benim çok sevdiğim büyü üzerine kurulu bir fantastik dünya. Başlangıçta Vhalla’nın bu kadar güçsüz olmasına tilt olmuştum ama ilerleyen kitaplarda herkesin canına okuyacak gibi gözüküyor. Şu anlık pek bir şey diyemeyeceğim çünkü dediğim gibi başlangıç kitabı.
Bir puan kırmamın sebebiyse kitabı neden ilahi bakış açısıyla yazdın yazar ??? En nefret ettiğim şey. Olayları birinci şahıstan okumayı çok fazlasıyla isterdim. Bu dilde yazılan kitaplar beni tam olarak içine çekmiyor normalinde. Bu kitap güzel bir istisna oldu neyseki çünkü başlarda 50. sayfaya gelmeden bırakmayı düşündüm. İlk sayfayı okuduğumda yaşadığım hayal kırıklığını anlatamam. Ama bu tamamen benden kaynaklı onun haricinde her şey güzeldi kitapta. İkinci kitabı Ateş Düşüyor’a hemen başlayacağım. Spoiler yediğim için moralim fazlasıyla bozuk ama umarım düşündüğüm şey olmaz diyerekten incelememi sonlandırıyorum. :):)