9/10
·528 syf.··
2021 26. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 19 Haziran 2021 15:49
BA-YIL-DIM!!! Resmen okumak için yanıp tutuştum bu kitapta. Ne elime telefon aldım ne hobilerimle ilgilendim. Bu kitabı bitirmek için her boş anımda elime aldım. Ve değdi. Öncelikle başlarda çok sarmadı fakat sonra Varis-Ada sahneleri başladığında elimden bırakamaz oldum. Sürekli bu ikiliyi görmek istedim kitapta. Keşke daha fazla sahneleri olsaydı diye üzüldüm çünkü kül kelebek çıkana kadar onları çok özleyeceğim sanırım. Kitabın konusu biraz klasikti. ( kitabın profiline girip özeti okuyabilirsiniz spoiler vermemek için bahsetmeyeceğim ) Yani tamam klişe şeyler vardı. Ya da Ada’nın her gün boş anında duşa girmesi gibi saçmalıklar da vardı ama göz ardı edilebilir şeylerdi. Ve nedenini bilmediğim bir şekilde kitaptaki baş erkek karakterin göz rengi; mavi, kızıl, gri, siyah, beyaz… gibi renklerde olup sürekli hakkında betimleme yapıldığında aşırı seksi bir hal alıyor. Bilmiyorum Varis’e bayağı düştüm bu kitapta kimse kusura bakmasın. Kitaptaki aşk ne kadar klişe olsa da (erkek bir seviyormuş gibi bir sevmiyormuş gibi davranır, kız da umrumda değilsin der ama adam her kendine yaklaştığında izin verir hayır demez ya işte ondan) yine de sevdim. Beyza Aksoy’dan okuduğum ilk kitaptı, dilini sevdim. Böye ağam şağam bir profesyonelliği yoktu fakat okutturuyordu bence sürükleyiciydi. Okumak istiyorsanız kesinlikle bir sonraki siparişinizde olması gereken bir kitap. Okuyun, okutturun.
Kelebeği ÖldürmekBeyza Aksoy · Kelebeği Öldürmek · 20214,863 okunma
··1 alıntı·
5,8bin Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kelebeği Öldürmek giriş kitabı gibi bir şeydi pek olay yoktu ama Kül Kelebek çok daha dolu dolu ve doyurucu. Asıl hikaye Kül Kelebek'de başlıyor :")
Bu konuda bir bilgim yok maalesef