Didem
@didemmg
Takip Et
Çok guzel
Puan vermedi
·
368 syf.
·
Kitabı okudu
·
2021 1. kitabı
Ben açıkcası çok beğendim ,kendimdem beklemedigim bi sekilde icimde tüm gün okuma isteği getirdi . 2 gun önce aldım ve çok az kaldı.Gerçekten çok güzel bir kitap.
Ayçöreği
Zeynep Sahra · Ren Kitap · 2020
11,4bin okunma
8 beğeni
·
167 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap