·280 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Haziran 2021 15:48 Şimdiye kadar ki okuduğum psikoloji kitapları arasında bana en yardımcı olan, içimdeki endişeleri, kaygıları en iyi tanımamı sağlayan kitap oldu. Genel olarak atalarımızdan kalıtsal olarak sadece fiziksel özelliklerimizi değil onların yaşadığı travmaları, dışlanmışlıkları, dile getiremedikleri hikayelerini de aldığımızdan bahsediyor. Kızdığımız, dışladımız ya da tam tersine fazla icsellestirip kendimizi yok ettiğimiz aile fertleri ile barismamiz, onlarla aramıza olması gereken sınırı çekmemiz gerektiğini örneklerle anlatip çeşitli çözüm yolları gösteriyor. Bitirmek için hiç acele etmediğim bir kitap oldu. Insanın içine, en derinlerine bakması ve bulduklarını sindirmesi kolay olmuyor. Kesinlikle tavsiye ederim.